Engelsk skönlitteratur

3 böcker

Böcker om Lättlästa böcker

Layout:
Frances Hodgson Burnett : Den hemliga trädgården (lättläst)
Bokliv Frances Hodgson Burnett Den hemliga trädgården (lättläst)
En berättelse om en bortskämd flicka som finner vänner och en hemlig trädgård som förändrar hennes liv.
REA-pris249 kr
Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj : Robinson Crusoe
Knorrens antikvariat Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj Robinson Crusoe
Hårdband i fint antikvariskt skick. Förlagsband från 1997 med lätt ytslitage. Illustrerad äventyrsklassiker för barn och ungdomar. 79 sidor.
REA-pris125 kr
Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj : Robinson Crusoe
Knorrens antikvariat Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj Robinson Crusoe
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från Raben & Sjögren, upplaga 1, 1997. Illustrerad äventyrsklassiker, 79 sidor. Namnad.
REA-pris150 kr

Senast besökta