Huvudmeny

Skönlitteratur (antikvariska och begagnade böcker)

3 böcker

Böcker om Lättläst/ungdom

Layout:
Harriet Beecher Stowe : Onkel Toms stuga återberättad av Maj Bylock
Trollhättans Bok & Media Harriet Beecher Stowe Onkel Toms stuga återberättad av Maj Bylock
En återberättad version av en klassisk berättelse med fokus på teman som slaveri och mänsklighet.
REA-pris125 kr
Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj : Robinson Crusoe
Knorrens antikvariat Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj Robinson Crusoe
Hårdband i fint antikvariskt skick. Förlagsband från 1997 med lätt ytslitage. Illustrerad äventyrsklassiker för barn och ungdomar. 79 sidor.
REA-pris125 kr
Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj : Robinson Crusoe
Knorrens antikvariat Defoe, Daniel; återberättad av Bylock, Maj Robinson Crusoe
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från Raben & Sjögren, upplaga 1, 1997. Illustrerad äventyrsklassiker, 79 sidor. Namnad.
REA-pris150 kr

Senast besökta