Pangloss antikvariat & text

Pangloss antikvariat & text
Pangloss antikvariat & text

Pangloss antikvariat & text

Böcker om Lättläst

Layout:
Pangloss antikvariat & text Berit Härd Storm kring stallet
Skönlitteratur för barn och ungdom. Förlag: Rabén & Sjögren, 2004. Andra upplagan. Kartonnageband, fint antikvariskt skick. Illustrerad.
REA-pris40 kr
Pangloss antikvariat & text Thomas Halling Sommar ihop
Fint antikvariskt skick. Inbunden, förlagets dekorerade pappband. Utgiven av Alfabeta 2005. Lättläst och illustrerad av Maria Jönsson.
REA-pris45 kr
Pangloss antikvariat & text Lee Weatherly Röster
Ungdomsroman om acceptans och vänskap. Limhäftad, utgiven av Argasso 2007. Fint antikvariskt skick. 102 sidor. ISBN 978-91-85071-38-8.
REA-pris40 kr
Pangloss antikvariat & text John; Darke, Niklas Ajvide Lindqvist Vampyren i Blackeberg
Pocketbok i fint antikvariskt skick. Andra upplagan från 2018. Lättläst version av en känd berättelse. 243 sidor med svensk text.
REA-pris75 kr
Pangloss antikvariat & text Lee Weatherly Röster
Ungdomsroman om acceptans och vänskap. Argasso, 2007. Häftad, fint antikvariskt skick, 102 sidor. ISBN 978-91-85071-38-8.
REA-pris40 kr
Pangloss antikvariat & text Berit Härd Storm kring stallet
Illustrerad skönlitteratur för barn och ungdom. Rabén & Sjögren, 2004. Hårdband, fint antikvariskt skick. 123 s.
REA-pris40 kr
Pangloss antikvariat & text Thomas Halling Sommar ihop
Lättläst skönlitteratur för barn och ungdom om vänskap. Alfabeta, 2005. Illustrerad, fint antikvariskt skick, dekorerat pappband.
REA-pris45 kr

Böcker du visat intresse för...