Huvudmeny

Bokliv

5 böcker

Visar 1 - 5 av 5 böcker

Böcker om Media- - underhållnings- - informations- - kommunikationsbranschen

Layout:
Lennart Paulsson : Det optimala mötet
Bokliv Lennart Paulsson Det optimala mötet
Media och journalistik. Häftad utgåva från Move Publications. Språk: Svenska.
REA-pris329 kr
Lars Sjödin : DISC
Bokliv Lars Sjödin DISC
Praktisk handbok om kommunikation och beteende. Utgiven av Jinks no Jinx, förlagsband, 212 sidor, tredje upplagan.
REA-pris345 kr
Elworth, Kerstin; Novak, Anette; Sandahl, Dag; Stävare, Nils-Eije; Werner, Yvonne Maria; Wigorts Yngvesson, Susanne : Värstingkristna i drevet
Bokliv Elworth, Kerstin; Novak, Anette; Sandahl, Dag; Stävare, Nils-Eije; Werner, Yvonne Maria; Wigorts Yngvesson, Susanne Värstingkristna i drevet
Häftad utgåva med 181 sidor, som ger insikter i media och kommunikation inom underhållningsbranschen. Publicerad av Artos & Norma Bokförlag.
REA-pris193 kr
Stewart, James B ; Abrams, Rachel : Unscripted
Bokliv Stewart, James B ; Abrams, Rachel Unscripted
Häftad bok från Penguin Random House om media, makt och familjedynamik. 416 sidor, engelska.
REA-pris136 kr
Bokliv Ekaterina Kalinina Mediated Post-Soviet Nostalgia
Nostalgisk analys av post-sovjetisk kultur. Häftad utgåva från Södertörns högskola, 271 sidor, engelska.
REA-pris243 kr

Senast besökta